06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 15 دی 1399 ساعت 09:34

شهید سلیمانی فقط متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به کل آزادی‌خواهان جهان است

نوشته شده توسط 

975مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی یکشنبه ۱۴ دی در گلزار شهدای کرمان و مزار آن شهید برگزار شد. در جریان برگزاری این مراسم گروه‌هایی از هلال احمر حضور پیدا کرده بودند و نسبت به ارائه مواد ضدعفونی و ماسک و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها اقدام می‌کردند.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از ايلنا، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان با تسلیت ایام دهه فاطمیه و اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: بعد از برگزاری مراسم خاکسپاری شهید سلیمانی در محل فعلی گلزار شهدای کرمان، هر روز ما شاهد حضور علاقه‌مندان و مشتاقان بر سر مزار آن شهید بزرگوار هستیم که برای فاتحه خوانی و عرض ارادت حضور به هم می‌رسانند.

وی ادامه داد: بعد از گسترش ویروس کرونا، علیرغم آنکه همچنان افراد مختلفی از سراسر کشور برای زیارت مزار این شهید به کرمان می‌آمدند، تلاش کردیم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: مراسم اولین سالگرد شهادت، امسال بسیار پرشکوه و تحت تدابیر بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و ما می‌توانستیم بسیار مراسم را بزرگتر از آنچه که اجرا شده برگزار کنیم اما با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ این پروتکل‌ها، مراسم را به شکل فعلی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی فقط متعلق به کرمان و یا ایران نیست بلکه متعلق به کل منطقه و جهان و همه آزادی‌خواهان و آزادی‌دوستان جهان است و بهتر است در شهرهای مختلف برای این شهید بزرگوار یک نماد یادبود طراحی و قرار داده شود تا مراسم‌هایی که پیرامون این شهید قرار است برگزار شود، در کنار آن یادبود اجرا شود.