09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 11 شهریور 1399 ساعت 11:32

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران

نوشته شده توسط 

001970دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران طی پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این پیام آمده است:

تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در دهم شهریور ۱۳۶۲ فصل جدیدی در نظام بانکداری کشور عزیزمان ایران رقم زده است. قانون بانکداری بدون ربا، با تمرکز بر حذف ربا نخستین گام اساسی را برای اصلاح نظام بانکی برداشته است.

اهمیت این مبانی به نحوی است که امروز در عرصه بین الملل نیز شاهد سوق یافتن و الگو برداری بسیاری از کشورها به این سمت و سو هستیم تا با استفاده از ظرفیت های عقود اسلامی، زمینه توسعه و تعالی عدالت اجتماعی در جهان فراگیر گردد.

قدم نهادن در عرصه بانکداری اسلامی، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد.

بی تردید تلاش های صورت گرفته توسط کارکنان شبکه بانکی و دیگر خدمتگزاران نظام اقتصادی کشور در زمینه پیاده سازی الگوی بانکداری اسلامی شایسته قدردانی است.

با لطف و عنایات خداوند متعال، بانک قرض الحسنه مهرایران طی سال های فعالیت خود به عنوان پیشگام عرصه بانکداری اسلامی، با تلاش کارکنان تلاشگر و ساعی موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی در عرصه خدمات رسانی بهتر، تکریم مشتریان، نهادینه سازی فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه بانکداری الکترونیک، حمایت از اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه و نقش آفرینی فعال و تاثیرگذار در عرصه اقتصادی کشور با ایجاد تقاضا و حمایت از تولید کالای داخلی شده است.

امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کارکنان جایگاه خود در نظام بانکی کشور را به دست آورده و عملکرد بسیار شایسته و مطلوبی در حوزه های مختلف بانکی و خدمت به ملت شریف ایران ارائه داده است.

تلاش برای توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با هدف بهبود معیشت، تامین مایحتاج ضروری، مقابله با آسیب های اجتماعی و ایجاد رونق اقتصادی از جمله برنامه های ترسیمی بانک در این سال ها بوده است که همکارانمان با اهتمام جدی در این مسیر، گام های موثری برداشته اند.

در این راستا، بانک قرض الحسنه مهرایران به پشتوانه همت کارکنان خدوم و تلاشگر خود تاکنون نزدیک به ۸ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ بالغ بر ۶۹۵ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

اینجانب و اعضای محترم هیات مدیره، به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کارکنان سخت کوش بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به مشتریان و سهامداران ارزشمند بانک ابراز داشته و این هفته را به تمامی همکاران شبکه بانکی کشور تبریک عرض می کنیم.