09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 02 مرداد 1400 ساعت 20:43

دوره‌های کارآموزی معدنی با محوریت نوآوری و کارآفرینی

نوشته شده توسط 

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمینو) در تفاهم و همکاری با سازندگاه کسب‌وکارهای نوآورانه کانی‌بوم بستری را فراهم کرده‌اند تا امکان تجربه محیط کاری و آموختن مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را برای دانشجویان ایجاد کنند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی ایمینو ؛ در همین راستا تعدادی از دانشجویان مهندسی معدن دانشگاه‌های مطرح کشور به‌منظور گذراندن دوره کارآموزی خود در ایمینو موردپذیرش قرار گرفته‌اند.

از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای آموزش کارآموزان، آموزش مفاهیم کسب‌وکار و مهارت‌های کارآفرینی، آموزش و پژوهش در زمینه فناوری‌های نوین از جمله واقعیت گسترده، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاکچین و... و زمینه‌های نوآوری‌ در بخش معدن و صنایع معدنی، آموزش تدوین گزارش‌های فنی‌اقتصادی و طرح‌های کسب‌وکار، آشنایی با استارت‌آپ‌های موفق معدنی در جهان و فعالیت آن‌ها، مشارکت در رویدادهای مختلف کارآفرینی و... است.

از دانشجویان رشته‌های مهندسی و مدیریتی مرتبط با زمینه‌های اعلام شده که مایل‌ هستند دوره کارآموزی خود را در این مرکز و تحت هدایت کانی‌بوم بگذرانند، دعوت می‌شود تا طی تماس با شماره‌های 26856300 و 26856302 درخواست خود را اعلام کنند‌.