09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1400 ساعت 10:50

نسخه‌نویسی الکترونیک نظام سلامت را متحول کرد

نوشته شده توسط 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر ضرورت در اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک افزود: شیوع ویروس کرونا سبب شد، طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان خوزستان به موفقیت‌های خوبی دست یابد.

 

به گزارش بورس و بانک ، شکرالله سلمان زاده در گفت‌وگو پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: بیمه سلامت خوزستان با جدیت پیگیر اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک دراستان است به ویژه آن‌که شیوع ویروس کرونا سبب شد اهمیت اجرای این طرح بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این مدت توانست به موفقیت‌های خوبی دست یابد.
وی بیان کرد: نسخه‌نویسی الکترونیک نظام سلامت را متحول کرد و درساماندهی وضعیت سلامت مردم نقش بسزایی خواهد داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اقدامات چشمگیر بیمه سلامت استان در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک یادآورشد: حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت یا کاهش کاربرد این دفترچه‌ و اجرای طرح‌های الکترونیک نیازمند تعامل و همکاری همه ذینفعان و بیمه شدگان است.
وی خاطر نشان کرد: باید زیر ساخت های لازم را به روز رسانی کنیم ، در رفع مشکلات و چالش ها همگام و استوار قدم برداریم وبرای تسریع در اجرایی شدن این طرح بیش از پیش اتحاد را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.
سلمان زاده گفت : دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تمام قوا و نیروی لازم در کنار سازمان بیمه سلامت ایران و استان خوزستان برای هرگونه همکاری آمادگی خود را اعلام می دارد.