10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 10 آذر 1399 ساعت 15:38

طرح جهادی امام جواد‌(ع) بیمه کوثر

نوشته شده توسط 

177طرح جهادی امام جواد‌(ع) شرکت بیمه کوثر به‌ياد شهيد استاد محسن فخري‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در گفت‌وگو برخط با معاونان و مدیران ضمن اعلام این مطلب، خاطرنشان‌کرد: این طرح در یک حرکت جهادی و اهدا ثواب آن به روح بلند شهید هم‌سنگرمان و همچنین افزایش رضایت ذی‌نفعان با تلاش روزانه اعضای شورای فنی سرپرستی‌ها اجرا می‌شود.

مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: مهم‌ترین دغدغه معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت پیگیری‌های منسجم و آگاهانه امور مشتریان و افزایش رضایت آنان است.

وی برگزاری شورای فنی سرپرستی‌ها در پایان هر روز کاری و بررسی و برطرف کردن مسایل ذی‌نفعان را بیانگر تشویش‌خاطر مدیران و کارشناسان شرکت در برابر کسب رضایت ارباب‌رجوع دانست و تصریح‌کرد: شایسته است کارشناسان فنی ستاد، سرپرستی‌ها و شعب با بهره‌مندی از خرد جمعی اعضای شورای فنی در اسرع‌وقت به مسایل ذی‌نفعان رسیدگی کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر افزایش رضایت بیمه‌شدگان در بخش پرداخت خسارت، بیان‌کرد: افزایش پنج‌درصدی رضایت در این بخش از جمله برنامه‌های شرکت تا پایان سال است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان گفت: امید است که با نظرسنجی‌ از ذی‌نفعان تا پایان سال شاهد افزایش خشنودی آنان باشیم.