07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: دی 1400

مدیر عامل بانک ملی ایران با ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب این بانک، گفت: بانک ملی ایران خود را به پرداخت تسهیلات خرد ابلاغی تا سقف یک میلیارد ریال مطابق شرایط جدید متعهد می‌داند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ؛ محمدرضا فرزین اظهار کرد: بر این اساس، پرداخت تسهیلات خرد از این پس با متناسب با رتبه اعتباری مشتریان و مطابق با دستورالعمل صادره خواهد بود.

فرزین اظهار داشت: سهولت پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان خوش حساب، مورد تاکید دولت است و  اگر فردی پیشتر در نوبت بوده و اکنون زمان دریافت تسهیلات وی رسیده است نیز می تواند بدون ضامن، تسهیلات خود را دریافت کند.

گفتنی است سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی bazresi.mefa.ir   ، سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران به نشانیhttps://www.bmi.ir/complaints  و نیز شماره تماس های ۸۸۹۴۳۱۵۴ الی ۵۸ داخلی های ۱۲۸ تا ۱۳۲ و شماره تلفن ۸۸۸۰۴۳۰۹ بانک ملی ایران آماده رسیدگی به شکایات در این زمینه است.

منتشرشده در بازار پول

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب بانک ملی ایران گفت: شیرینی برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، توسط بانک ملی ایران در سراسر کشور جاری می شود و امیدواریم بتوانیم گامی در گره گشایی از مشکلات مردم در شرایط فعلی اقتصادی کشور برداریم.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ؛ حسن مونسان در نشست امروز وبیناری خود با اشاره به افرادی که در انتظار دریافت تسهیلات خود از بانک ملی ایران هستند، افزود: اعطای تسهیلات با مدیریت منابع و مصارف شعب، بر اساس اولویت بندی این افراد و همچنین بدون اعمال سلیقه از سوی هیچ شعبه‌ای به راحتی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: بانک ملی ایران همراهی 100 درصدی با سیاست های دولت و وزیر اقتصاد برای اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن به مردم دارد.
مونسان تاکید کرد: این تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان، بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و اعتبار سنجی مشتریان پرداخت می شود که شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و شرکت های خصوصی که حقوق خود را از بانک ملی ایران دریافت می کنند، جامعه هدف ما را تشکیل می دهند.
گفتنی است، در این نشست مدیر امور شعب مستقل، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور، روسای ادارات کل بازرسی، روابط عمومی و روسای ادارات امور شعب، حوزه ها و تنی چند از روسای شعب حضور داشتند.

منتشرشده در بازار پول

مدیرعامل بانک رفاه کارگران فرایند پرداخت تسهیلات بدون ضامن به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ؛ دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان اینکه در راستای دستورات جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم به مدیران عامل بانک‌ها و تاکیدات وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد، پرداخت این تسهیلات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است، افزود: فرایند پرداخت این تسهیلات کاملا مکانیزه و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به حضور بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی در شعب بانک رفاه نیست.
به گفته وی، این تسهیلات بر اساس اولویت‌های مربوطه و بر مبنای ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود.
دکتر للـه‌گانی از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت درخواست تسهیلات بازنشستگان خبر داد و گفت: این سامانه در مشارکت با کانون‌های بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران ایجاد شده است و فرایند پرداخت تسهیلات از طریق آن اجرایی می‌شود.
وی افزود: بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی به منظور بهره‌برداری از تسهیلات بانک رفاه کارگران باید به کانون بازنشستگی متبوع مراجعه و از طریق کانون نسبت به ثبت درخواست تسهیلات خود اقدام کنند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: درخواست تسهیلات بازنشستگان از طریق سامانه مذکور برای بانک رفاه ارسال و به دنبال آن تعهدات کسر اقساط نیز از همین طریق توسط سازمان تامین اجتماعی دراختیار بانک قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در نهایت نیز بانک رفاه کارگران بر اساس سهمیه هر کانون نسبت به پرداخت تسهیلات بدون ضامن و بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضی به شعب، اقدام می‌کند.
دکتر للـه‌گانی با بیان اینکه، هفته گذشته "بخشنامه تسهیل پرداخت تسهیلات خرد" به تمامی شعب بانک ابلاغ شد، خاطرنشان ساخت: در نشست‌هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه نیز که چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته پیش برگزار شد، این بخشنامه تشریح و مدیران صف کاملا با نحوه اجرای آن آشنا شدند.
وی تاکید کرد: بر پرداخت تسهیلات خرد با راحت‌ترین و آسان‌ترین روش ممکن در قالب بخشنامه مذکور تاکید داریم و بازرسان و حوزه نظارتی بانک رفاه عملکرد شعب را در این زمینه به صورت روزانه رصد می‌کنند.

منتشرشده در بیمه

ایرانسل به مناسبت دهۀ فجر انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بستۀ اینترنت هدیۀ ۴۳ گیگابایتی و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی ایرانسل ؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدیۀ بستۀ اینترنت و بستۀ مکالمۀ ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.

هدیۀ شگفت‌انگیز ۴۳ گیگابایتی

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بستۀ اینترنت هدیۀ ۴۳ گیگابایتی، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی دهۀ فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

مهلت استفاده از این بستۀ هدیه، تا پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهۀ فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

منتشرشده در روابط عمومی ها

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک دی ؛ در راستای تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات خرد و حصول رضایتمندی مشتریان و جامعه ایثارگران و تحقق دستورات ریاست محترم جمهور در جلسه تیم اقتصادی دولت، اعطای تسهیلات خرد تا سقف یک میلیارد ریال بدون اخذ ضمانت شخص ثالث به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

الف) شرایط اعطای تسهیلات به خانواده معزز شهداء، ایثارگران و پرسنل بنیاد شهید
چنانچه متقاضی تسهیلات خرد از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و پرسنل بنیاد شهید باشد، سقف تسهیلات قابل پرداخت براساس رتبه اعتباری اخذشده از سامانه رتبه‌بندی ایرانیان و در قبال ارائه نامه کسر از حقوق و معرفی‌نامه بنیاد شهید به شرح ذیل می‌باشد:
– افراد دارای رتبه اعتباری A و B  تا سقف یک میلیارد ریال
– افراد دارای رتبه اعتباری C در صورتی که حقوق‌شان را در بانک دی دریافت می‌کنند تا سقف ۷۰۰ میلیون ریال و در صورتی که حقوق‌شان را در بانکی غیر از بانک دی دریافت می‌کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال.

ب) شرایط اعطای تسهیلات به کارمندان دولت، نهادهای عمومی و شرکت‌های خصوصی
چنانچه متقاضی تسهیلات خرد، کارمند شرکت‌های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های بزرگ خصوصی و بازنشستگان و مستمری‌بگیران باشد و واریز حقوق آنان نزد بانک دی صورت می‌پذیرد، سقف تسهیلات قابل پرداخت براساس رتبه اعتباری اخذشده از سامانه رتبه‌بندی ایرانیان و در قبال نامه کسر از حقوق و ارائه چک یا سفته به شرح ذیل می‌باشد:
– افراد دارای رتبه اعتباری A و B  تا سقف یک میلیارد ریال
– افراد دارای رتبه اعتباری C تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال.

منتشرشده در بازار پول

در جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و تعدادی از مدیران از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در این جلسه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت مجازی و برخط برگزار گردید، رسول آریان پور ضمن قدردانی از مشارکت و اهتمام جدی تمامی نمایندگان در این جشنواره؛ به مسائل پیش روی بیمه میهن اشاره کرد و گفت در دوره جدید مدیریتی لازم است برای برون رفت از این وضعت فعلی، سعه صدر داشته و با بهره مندی از تمام ظرفیت های خود در عرصه های بیمه گری حضوری فعال داشته باشیم و با افزایش سهم مناسب از بازار، از این وضعیت با اقتدار بیشتری عبور کنیم.
وی افزود موفقیت در بازار پر رقابت موجود، مستلزم فراهم ساختن ساز وکارهای لازم از قبیل افزایش قابلیت ها، ایده پردازی، استفاده بهینه از فناوری های نو و تلاش همگانی و همراهی مستمر در احیای برند و دستیابی شرکت به جایگاه واقعی است و تحقق این امور، نیازمند اتکاء هر چه بیشتر به سه خصلت صبر،اخلاق و عزم راسخ است و رعایت این موارد برای حفظ و جذب بیمه گذاران متعهد و فراهم کردن شرایط جدید خدمتی به منظور تحقق تأمین و امنیت در راستای حفظ سرمایه های ملی، رسالت پیش روی ماست.
در این جلسه ابراهیم حمیدی رئیس و علیرضا بنی اسدی و غلامرضا عزیزی اعضای هیئت مدیره نیز ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره فروش بیمه های زندگی و مشارکت و اهتمام نمایندگان و شبکه فروش در این امر، اهمیت بیمه های زندگی را مورد توجه قرار داده و آن را در رشد و توسعه اقتصادی کشور بسیار حائز اهمیت دانستند و اعلام کردند که بیمه های زندگی همواره از موضوعات مورد توجه مسئولان ارشد کشور و صنعت بیمه بوده و جشنواره بیمه میهن نیز در همین راستا برگزار شده است.
ابراهیم حمیدی رئیس هیئت مدیره با اشاره به سهم اندک بیمه های زندگی در پرتفوی صنعت بیمه، نقطه قوت فروش بیمه های زندگی را آموزش مستمر نمایندگان و شبکه فروش دانست و تبلیغ و مشاوره در معرفی و ارائه این بیمه نامه به مشتریان و برخورد صادقانه با آنان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت نمایندگان و شبکه فروش که در خط مقدم ارتباط با مردم هستند باید در تمام حوزه ها بویژه در بخش بیمه های زندگی برای جلب اعتماد مردم صادق باشند و مشاوره درستی به مشتری و بیمه گذار بدهند.
علیرضا بنی اسدی عضو هیئت مدیره نیز گفت لازم است با برنامه ریزی و نگاه چند بعدی در معرفی و ارائه این رشته بیمه ای به آحاد جامعه تلاش کنیم و از نمایندگان محترم و شبکه فروش انتظار داریم تمام تلاش خود را با افزایش دانش فنی خود در جهت فروش و افزایش پرتفوی با ترکیب مناسب بکار گیرند.
غلامرضا عزیزی عضو دیگر هیئت مدیره و معاون امور شعب، شبکه فروش و توسعه بازار نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره و حضور فعال نمایندگان در آن، با تأکید بر بحث آموزش تخصصی نمایندگان و شبکه فروش گفت با توجه به پرتفوی اندک بیمه میهن در بیمه های زندگی، برای سال ۱۴۰۱ بخش زیادی از پرتفوی شعب بایستی به بیمه های عمر و سرمایه گذاری اختصاص یابد. وی افزود در حال حاضر شعب غرب کشور بیشترین بیمه نامه های زندگی و عمر را به خود اختصاص داده اند و به احتمال زیاد سال آینده رقابت تنگاتنگی بین شعب در فروش و ارائه بیمه های زندگی روی خواهد داد.
در این جلسه مدیر منطقه غرب کشور و روسای شعب کاشان و مراغه نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند و نمایندگان برتر فروش هم با اشاره به موفقیت های خود در فروش بیمه های زندگی، مسائل و مشکلات پیش روی خود را با مدیران ارشد بیمه میهن در میان گذاشتند و خواستار رفع مسائل، اصلاح برخی فرایندها و ساماندهی امور شدند.
در پایان این جلسه از آصف محمدی(کد ۲۴۶۸)، شهروز مهدوی (کد ۲۵۴۶) و فاطمه رمضان زاده (کد۲۰۷۱)، به عنوان سه نماینده برتر فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری که به ترتیب جایگاه اول تا سوم را در این جشنواره کسب کرده اند، با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

منتشرشده در بیمه

پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز مهندس، هفتمین کنفرانس تخصصی روز مهندسی را برگزار می‌کند.

به گزارش بورس و بانک و  به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ؛ به مناسبت گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، پتروشیمی بندرامام هفتمین کنفرانس مهندسی را در تاریخ نهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌کند.
پتروشیمی بندرامام این کنفرانس را با هدف جمع آوری ایده‌های نوآورانه و قابل اجرا در پنج محور فناوری نوین، ساخت داخل (مواد شیمیایی و کاتالیست / قطعات یدکی و تجهیزات)، تامین خوراک، رفع تنگناها و چالش‌ها، توسعه محصول و گرید برگزار خواهد کرد.
در همین راستا کارشناسان، پژوهشگران و فناوران این حوزه می‌توانند با مراجعه به وب سایت پتروشیمی بندرامام مقالات خود را تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه ارسال کنند.
گفتنی است پس از داوری مقالات توسط تیم داوران، نتایج در دوم اسفند ماه اعلام خواهد شد و در نهایت در نهم اسفندماه با حضور برگزیدگان (مقالات برگزیده)، کنفرانس روز مهندسی پتروشیمی بندرامام برگزار می‌شود.

منتشرشده در معدن

رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد طی نامه ای به مدیران عامل 13 بانک دولتی و نیمه دولتی بر لزوم اجرای دستور وزیر اقتصاد مبنی بر عدم نیاز به ضامن در پرداخت تسهیلات خرد برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی تأکید کرد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ؛ در این نامه که خطاب به مدیران عامل بانک های ملی ایران، سپه، مسکن، کشاورزی، توسعه صادرات ایران، صنعت و معدن، پست بانک، قرض الحسنه مهر ایران، ملت، تجارت، رفاه کارگران، صادرات ایران و توسعه تعاون صادر شده است، می خوانیم:

در اجرای دستورات مقام عالی وزارت متبوع در جلسه مدیران ارشد نظام بانکی کشور مورخ نهم بهمن ماه 1400 و همچنین بخشنامه مورخ ۲۹ دی ماه معاون محترم امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی با موضوع "عدم نیاز به ضامن در پرداخت تسهیلات خود برای کار کنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی" دستور فرمائید نسبت به انجام موارد ذیل حداکثر ظرف ۲۴ ساعت اقدام گردیده و گزارش آن به این مرکز ارسال گردد:
1- در اجرای موضوع مذکور، بخشنامه داخلی آن بانک و همچنین فرآیند و جزئیات اقدام شعب، در پایگاه اطلاع رسانی بانک متبوع، درج و به نحو مقتضی به اطلاع عموم مشتریان و مسئولین شعب برسد.
2- کلیه واحد های بازرسی موظفند با تشکیل هیأت ویژه نسبت به بازرسی سرزده و همچنین نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه مذکور اقدام نمایند.
3 - آدرس سامانه رسیدگی به شکایات آن بانک و همچنین آدرس سامانه نظارت مردمی وزارت متبوع
(bazresi.mefa.ir) در پایگاه اطلاع رسانی و همچنین کلیه شعب بانک به نحو مقتضی در اختیار مشتریان محترم قرار گیرد.
3- کلیه شکایات مردمی در خصوص موضوع مذکور ظرف مدت ۴۸ ساعت رسیدگی و ضمن برکناری متخلفان احتمالی، مراتب به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و حسب مورد به کمیته های انضباطی اعلام گردد. مراجع رسیدگی مذکور موظفند با قید فوریت نسبت به صدور رأی اقدام نموده و نتیجه را به این مرکز اعلام نمایند.

منتشرشده در بازار پول

مدیرعامل بانک سپه از اتمام مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به این بانک خبر داد و گفت: در راستای اجرای مراحل نهایی طرح ملی ادغام و یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانکی متمرکز بانک سپه، هم‌زمان با اتمام مهاجرت سامانه بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی‌امید، بزرگ‌ترین طرح مهاجرت سیستمی صنعت بانکداری کشور به ثبت رسید.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک سپه ؛  آیت‌اله ابراهیمی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان و تلاش کارکنان این بانک در پیشبرد طرح ملی ادغام تصریح کرد: با اجرای موفق مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکداری امید بانک سپه، داده‌های این سامانه در بخش‌های مشتریان 62 میلیون و 300 هزار نفر، سپرده 100 میلیون فقره، کارت 61 میلیون و خودپرداز 12 هزار دستگاه افزایش یافت.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و اقدام‌های شبانه‌روزی و ارزشمند تمام همکاران  بانک  ، طرح مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه با موفقیت عملیاتی و مقدمات خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان در شعب سراسر کشور فراهم شد.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز فرآیندهای اجرایی طرح ملی ادغام خاطرنشان‌کرد: با عملیاتی شدن پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات ضمن تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید در این بانک مهیا شده و در آینده نزدیک مشتریان شاهد رویکرد جدید بانک در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک خواهند بود.
 ابراهیمی اظهار داشت: تجربه جهانی سازمان‌های بزرگ نشان می‌دهد اجرای پروژه‌های مهاجرت و بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای متمرکز بدون همراهی مشتریان و تلاش کارکنان محقق نمی‌شود. به همین سبب جا دارد مجدد از شکیبایی مشتریان بانک سپه در اجرای طرح مهاجرت سامانه‌های بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع امید بانک سپه قدردانی کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی با این رخداد بزرگ و مبارک و همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان بانک در سراسر کشور ، روند خدمت رسانی به مشتریان و نیل به بانکداری تمام دیجیتال سرعت خواهد یافت.

منتشرشده در بازار پول

مدير عامل بانک سپه اعلام کرد: در حوزه فناوری اطلاعات به زودی یک سیستم بیت تراکنشی را راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک سپه ؛  ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در حاشیه نمایشگاه رویداد فناوری مالی ایران، با بیان اینکه، به برنامه های پیشروی بانک سپه اشاره و اعلام کرد: در آینده ای نزدیک اتفاق های خوبی برای بانک سپه رقم خواهد خورد و به عنوان مهمترین و بزرگ ترین بانک کشور شاهد تحولات بزرگی در حوزه فناوری برای این بانک خواهید بود.

به گفته وی همچنین سوم خرداد سال آینده مصادف با آزاد سازی خرمشهر رنکینگ بانک سپه فول اکتیو بالا خواهد آمد

مدیر عامل بانک سپه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۴ که ۱۰۰ سالگی بانک سپه است، شاهد نو شوندگی و بهبود وضعیت و خدمات خوبی در حوزه فناوری اطلاعات خواهید بود و خبر های خوبی را به زودی اعلام خواهیم کرد.

وی به دو سیستمی که در آینده در بانک سپه راه اندازی خواهد شد اشاره کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات به زودی یک سیستم بیت تراکنشی را راه اندازی خواهیم کرد همچنین سوم خرداد سال آینده مصادف با آزاد سازی خرمشهر رنکینگ بانک سپه فول اکتیو بالا خواهد آمد.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.  


منتشرشده در بازار پول