01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: فروردين 1400
چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 ساعت 11:51

ثبت ۷ ركورد جدید در فولاد هرمزگان

سید اصغر مدنی معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان با اعلام این خبر، مهم‌ترین رکورد کسب‌شده در فروردین‌ماه را تولید145 هزار و 150 تن تختال عنوان کرد. رکورد قبلی تولید این محصول در بهمن‌ماه گذشته و به میزان 142 هزار و 273 تن به دست آمده بود. در هشت ماه گذشته این ششمین رکورد تولید ماهیانه تختال است که در این شرکت حاصل شده است.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، با تولید 145 هزار و 150 تن تختال در فروردین‌ماه سال جاری، این شرکت به رکورد جدیدی در تولید این محصول دست یافت.
سید اصغر مدنی معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان با اعلام این خبر، مهم‌ترین رکورد کسب‌شده در فروردین‌ماه را تولید145 هزار و 150 تن تختال عنوان کرد. رکورد قبلی تولید این محصول در بهمن‌ماه گذشته و به میزان 142 هزار و 273 تن به دست آمده بود. در هشت ماه گذشته این ششمین رکورد تولید ماهیانه تختال است که در این شرکت حاصل شده است.

مدنی با اعلام سه رکورد دیگر در ناحیه فولادسازی گفت: در ناحیه فولادسازی سه رکورد جدید در تعداد ذوب ماهیانه تخلیه شده و تعداد ذوب ماهیانه ریخته‌گری شده به ثبت رسید.

معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان جزئیات این رکوردها را این‌چنین عنوان کرد:

رکورد ماهیانه تعداد ذوب تخلیه‌شده از کوره شماره ۱ به میزان ۶۱۲ ذوب )رکورد قبلی ۶۰۸ ذوب در دی‌ماه ۹۹)
رکورد ماهیانه تعداد ذوب تخلیه‌شده از کوره‌های قوس الکتریکی به میزان ۱۲۲۳ ذوب )رکورد قبلی ۱۲۰۷ ذوب در بهمن‌ماه ۹۹)
رکورد ماهیانه تعداد ذوب ریخته‌گری شده به میزان ۱۲۲۶ ذوب ) رکورد قبلی ۱۲۱۱ ذوب در بهمن‌ماه ۹۹)
مدنی در ادامه اظهار داشت: کسب رکوردهای شیرین تولید در فولادسازی خلاصه نشده و احیا مستقیم نیز که برای سال جاری افزایش تولید را جزو اهداف استراتژیک خود قرار داده است، رکوردشکنی کرد.

در ناحیه احیا مستقیم فولاد هرمزگان سه رکورد شامل رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی در مدولA، رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی در مدول Bو رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی توسط هر دو مدول به دست آمد.

وی جزئیات رکوردهای کسب‌شده در ناحیه احیا مستقیم را این‌چنین عنوان کرد:

رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی توسط مدول A به میزان 81,040 تن )رکورد قبلی 80,829 تن در خردادماه ۹۷)

رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی توسط مدول B به میزان 80،580 تن (رکورد قبلی 78,505 تن در اسفندماه ۹۹)

رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی توسط هر دو مدول به میزان 161,620 تن )رکورد قبلی 158،241 تن در خردادماه 97)

مدنی کسب این رکوردها را نشان از عزم و برنامه‌ریزی شرکت فولاد هرمزگان برای شروعی مقتدرانه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم به اهداف تعیین‌شده دست یابیم.

منتشرشده در معدن

مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر، با اشاره به ضوابط در نظر گرفته شده در قانون جدید چک، گفت: قطعا در آینده نزدیک شاهد کاهش چک های برگشتی و افزایش اعتماد شهروندان و مشتریان به این ابزار معاملاتی مدت دار خواهیم بود.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمدعلی برقی با تاکید بر اینکه حجم بالای تراکنش های مالی از طریق صدور چک، نشان‌دهنده اهمیت این ابزار معاملاتی در اقتصاد کشور است، افزود: در سال های گذشته کاهش امنیت و اعتبار چک به واسطه استفاده نادرست و بلامحل از آن یکی از موانع اصلی گسترش کسب وکار و ورشکستگی واحدهای تولیدی در کشور بود.
وی، تصریح کرد: تجدیدنظر در قوانین چک؛ به‌عنوان سهل‌الوصول‌ترین و در دسترس ترین ابزار معامله مدت‌دار، بیش از پیش احساس شده و می توان گفت این اصلاح رویه، یک خواست جمعی از سوی همگان و به ویژه فعالان اقتصادی بود.
مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و با اجرای قانون جدید چک، شاهد سهولت در مبادلات مالی، افزایش رونق تولید و شکوفایی اقتصادی باشیم.
برقی، در پایان یادآور شد: متمرکز شدن فرایند صدور دسته‌چک در قالب سامانه صیاد بانک مرکزی، الزام ثبت اطلاعات چک در این سامانه، امکان استعلام وضعیت اعتباری و سابقه صادرکننده چک، اصلاح رویه رسیدگی به دعوای مطالبه وجه چک در دادگاه حقوقی و ... از مهمترین ابعاد قانون جدید چک است که می تواند اعتبار را به این ابزار معامله مهم در کشور بازگرداند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

افتتاح 14 پروژه شامل 7 مدرسه 6 پروژه آبرسانی و یک خانه نیازمندان توسط بانک سپه


به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک در راستای محرومیت زدایی و به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه سالروز تاسیس بانک سپه 14 پروژه شامل 7 مدرسه 6 پروژه آبرسانی و یک خانه نیازمندان افتتاح می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه محمد کاظم چقازردی اظهار داشت:بانک سپه در راستای مسئولیت اجتماعی خود به تناسب ظرفیت و توان و هم سو با سایر نهادها و سازمانهای فعال در این زمینه ، سعی در ایفای نقش خود برای حمایت از نیازمندان و محرومیت زدایی از کشور عزیزمان دارد.
وی افزود: این بانک در این خصوص اقداماتی برای اشتغال زایی مناطق محروم ، تسهیل امر ازدواج و تأمین جهیزیه، انجام فعالیت عمرانی عام المنفعه نظیر ساخت مرکز بهداشتی و درمانی، آموزشی و شناسایی و بهره برداری از توانمندی ها و امکانات خیرین جامعه در دستور کار خود دارد.
چقازردی با بیان اینکه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه سالروز تاسیس بانک سپه هفت مدرسه در مناطق محروم استانهای کهکیلویه و بویر احمد ، گیلان ،لرستان ،زنجان ، آذربایجان شرقی ، چهار محال بختیاری و همدان ، شش پروژه آبرسانی در مناطق محروم کرمانشاه و یک خانه نیازمندان در استان گیلان آماده بهره برداری دارد که هم زمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به بهره برداری خواهد رسید و با هماهنگی صورت گرفته توسط مسولین استانها و پس از رفع محدودیتهای کرونایی رسما افتتاح خواهد شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 ساعت 11:40

پنج تغییر جدید همراه بانک مسکن

سیستم بانکداری نوین بانک مسکن در قالب نسخه همراه بانک و اینترنت بانک با ۵ تغییر جدید به روزسانی شد.


ساسان شیردل عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با اعلام این خبر به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: بانک مسکن در تازه ترین اقدام نسخه همراه بانک و بانکداری اینترنتی خود را به روز کرد. این تغییرات با هدف افزایش ضریب امنیت کاربران و استفاده کنندگان از خدمات این بانک انجام شده است.

تغییرات نسخه همراه بانک
در تغییرات همراه بانک به روزرسانی شامل سیستم عامل اندروید و iOS و نسخه تحت وب شده است.
به گفته شیردل، در نسخه همراه بانک دو تغییر جدید انجام شده است که نخستین آن پیاده سازی بخش رمز نما در سامانه همراه بانک برای فعالسازی توکن های رمزنمای کارتی است و از این سرویس برای دریافت رمز پویای کارت در تراکنش های کارتی استفاده می شود.
وی به تغییر دوم اشاره کرد و افزود: اما در تغییر دوم، استفاده از دستگاه موبایل، صرفا برای کاربر رجیستر شده در همراه بانک بوده و کاربر دیگر نمی تواند از این دستگاه برای خدمات همراه بانک خود استفاده کند.
وی با بیان اینکه کاربران با سیستم عامل اندروید می توانند این نسخه را در بخش بانکداری الکترونیک، سایت بانک مسکن دریافت کنند، تصریح کرد: کاربران با سیستم عامل iOS نیز می توانند نسخه همراه‌بانک را از طریق بازارچه‌های اینترنتی سیبچه و iapps نصب کنند و یا از نسخه تحت وب استفاده کنند.

 

تغییرات سامانه بانکداری اینترنتی
بانک مسکن در اطلاعیه خود به سه تغییر نیز در نسخه اینترنت بانک خود اشاره کرده است.
عضو هیات عامل بانک مسکن با استناد به اطلاعیه این بانک اظهار کرد: به منظور فراهم سازی امکان اختصاص رمز یکبار مصرف (رمزنما، پیامکی) به مشتری جهت استفاده به عنوان رمز ورود به سامانه اینترنت بانک و رمز حساب در درگاه‌های اینترنت بانک و همراه بانک، سه امکان جدید در دستگاه صدور رمز یکبار مصرف OTP سامانه اینترنت بانک مسکن فراهم شده است.
وی به این تغییرات اشاره کرد و ادامه داد:امکان تعیین رمز پویای حساب در هر درگاه به صورت پیامک و یا رمز نما وجود دارد و رمز پویا پیامکی به شماره موبایل مشتری ثبت شده در CIF ارسال می شود.

وی در ادامه گفت:ورود به سامانه اینترنت بانک علاوه بر شیوه دو عاملی بصورت رمز پویا،دستگاه OTP یا رمز نمای تهیه شده در همراه بانک نیز امکانپذیر است.
شیردل در عین حال گفت: در نسخه جدید امکان استفاده از رمزنمای تعریف شده در بخش «مدیریت توکن‌های حساب یا درگاه مشتری» تنها از طریق منوی رمز نما در همراه بانک مسکن و در بخش «حساب/درگاه» وجود دارد.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن تاکید کرد: امکان اختصاص رمزنمای تعریف شده از طریق بخش «مدیریت توکن‌های حساب/درگاه مشتری» به کارت های مشتری وجود ندارد. اما امکان اختصاص رمزنمای تعریف شده از طریق بخش «مدیریت توکن‌های حساب/درگاه مشتری» به تمامی حساب‌های مشتری وجود دارد و به ازای هر حساب نیازی نیست به تعریف توکن جداگانه نیست.
شیردل به یک نکته مهم دیگر نیز اشاره کرد و افزود: در صورت اختصاص رمز یکبارمصرف به حساب، سقف مبلغ تراکنش افزایش خواهد یافت. آن دسته از مشتریان که از خدمات رمز یکبارمصرف در اپلیکیشن رمزنما استفاده می کنند، کماکان قادر به استفاده از خدمات اپلیکیشن مذکور خواهند بود

منتشرشده در روابط عمومی ها
چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 ساعت 11:39

تسهیلات بدون سود در طرح «صفر و صفر»

بانک مسکن ضوابط افتتاح حساب، جزییات و نحوه بهره مندی از مزایای یک حساب جدید را تشریح کرد.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن در راستای توسعه و بهبود ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان این بانک و عموم مردم، به تازگی امکان افتتاح و بهره مندی از مزایای یک حساب جدید را فراهم کرده است.

این حساب با نام حساب «صفر و صفر» به عنوان یکی از ایده ها و محصولات جدید بانک مسکن از هم اکنون برای متقاضیان، مشتریان بانک مسکن وعموم مردم قابل بازگشایی است. حساب «صفر و صفر» روشی جدید برای بهره مندی متقاضیان از تسهیلات و خدمات بانک مسکن با نرخ بهره صفر درصدی است. در واقع یکی از مهمترین مزایای این حساب امکان بهره مندی دارندگان حساب از تسهیلات با نرخ بهره صفر درصدی است. در مقابل این حساب برای استفاده افرادی طراحی شده است که به هر دلیلی تمایلی به دریافت سود بانکی ناشی از سپرده گذاری ندارند و در مقابل تمایل دارند در زمان مشخص نسبت به استفاده از تسهیلات بانکی بر پایه این حساب بدون پرداخت سود اقدام کنند.

در ابلاغیه ای که به منظور معرفی و همچنین آغاز افتتاح حساب «صفر و صفر» به شعب بانک مسکن ابلاغ شده است آمده است: با توجه به این مصوبه مربوط به تاریخ 26 اسفند ماه 99 هیئت مدیره محترم بانک در خصوص پیشنهادِ توسعه طرح «2 و 1» در قالب طرح «صفر و صفر» از سوی اداره کل بررسی‌های اقتصادی و توسعه محصول، تغییراتی در محصولات مرتبط ایجاد شده است. از جمله این تغییرات می توان گفت سپرده‌پذیری در قالب طرح «صفر و صفر» برای آن دسته از مشتریانی که به دلیل برخی ملاحظات، تمایلی به دریافت و پرداخت سود از/ به بانک ندارند، امکان‌پذیر شده است. بر این اساس، تمامی شرایط و ضوابط این طرح، مشابه طرح «2 و 1» (ابلاغ شده در تاریخ 23 مهر ماه 98) بوده، با این تفاوت که نرخ‌های سود سپرده و تسهیلات اعطایی آن برابر صفر تعیین شده است. در این مصوبه تاکید شده است به منظور تسهیل در شرایط طرح «2 و 1» و طرح «صفر و صفر»، از این پس، دامنه شمول پرداخت تسهیلات در هر دو طرح یاد شده از بستگان درجه یک به بستگان نزدیک سپرده‌گذار مطابق با تعریف صندوق‌های پس‌انداز مسکن (شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدربزرگ، مادربزرگ و نوه) افزایش می‌یابد.
همچنین در راستای یکسان‌سازی ضوابط و مقررات، برداشت از سپرده (وثیقه) در طرح‌های «2 و 1» و «صفر و صفر» به منظور وصول مطالبات معوق بانک، همانند رویه حاکم بر سایر طرح‌های بانک از قبیل سپرده «رها» و «مانا» صرفاً پس از ورود مطالبات بانک به طبقه غیر جاری صورت می‌پذیرد.
مدت زمان تقسیط تسهیلات پرداختی در قالب طرح «2 و 1» و طرح «صفر و صفر»، در بخش خدمات، از 5 سال به 2 سال کاهش یافت. بدیهی است، کماکان اعطای تسهیلات در بخش مسکن با مدت بازپرداخت حداکثر 5 سال در قالب هر دو طرح امکان‌پذیر است.

منتشرشده در روابط عمومی ها

بانک صادرات ایران در سال گذشته با پرداخت ٤١٠٠ میلیارد ریال وام به راه‌اندازی ٩٦٠٠ شغل خانگی کمک کرد.


به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حمایت بانک صادرات ایران از ایجاد مشاغل خانگی سرپرستان خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی با اعطای ٤٢٠٠ میلیارد ریال درسال ٩٩ تداوم یافت و به راه‌اندازی ٩ هزار و ٦١٥ شغل خانگی برای اقشار واجد شرایط منجر شد.
در این سال معرفی‌شدگان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی همچون سال‌های گذشته از تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران بهره‌مند شده و موفق به ایجاد کسب و کارهای نوپا شدند که این اقدام سهم به‌سزایی در اشتغالزایی به ویژه در نقاط محروم کشور داشته است.
بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی شعب و زیرساخت‌های موجود، علاوه بر حمایت از راه‌اندازی مشاغل خانگی، تسهیلات مختلف حمایتی در قالب وام‌های ضروری، وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، تسهیلات مسکن اقشار ویژه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، وام‌های حوادث غیرمترقبه، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، زندانیان نیازمند، کمک به اقشار مختلف آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا و ... به واجدین شرایط و متقاضیان پرداخت می‌کند.


منتشرشده در روابط عمومی ها
چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 ساعت 11:36

بسته پیشنهادی ۳+۷ برای حمایت از بازار سرمایه

رئیس سازمان بورس بسته پیشنهادی ۳+۷ بازار سرمایه را به دولت اعلام کرد. سه مصوبه آن از امروز اجرایی می شود و هفت مورد دیگر منوط به تایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی است.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز و در نشست خبر دولت، از اجرای سه مصوبه برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد.

دکتر محمدعلی دهقان دهنوی در این خصوص بیان داشت: اختصاص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار، رفع ممنوعیت نهادهای مالی بازار سرمایه برای استفاده از تسهیلات بانکی و اعطای اقامت ۵ ساله برای سرمایه گذاران خارجی برای خرید سهام از امروز به صورت مصوبه در بازار سرمایه اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص پیشنهادات هفته گانه دیگر بیان داشت: نخستین پیشنهاد این بود که ۸۰ درصد از درآمد ناشی از مالیات نقل و انتقال سهام در سال ۱۴۰۰ در حساب صندوق تثبیت وارد شود.

دومین مصوبه به منظور ترغیب شرکت های فعال در بازار سرمایه این است که چنانچه سود انباشته صرف افزایش سرمایه شود، شرکت ها به همان اندازه معاف مالیاتی می شوند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص سومین مصوبه اعلام داشت: شرکت هایی که نسبت به خرید سهام خود و زیرمجموعه هایشان در جهت حمایت از بازار با اصول شورای عالی بورس و اوراق بهادار، اقدام کنند می توانند تا ۵۰ درصد مبلغ خرید این سهام به عنوان امهال مالیاتی در یک سال منظور شود و اجازه داده می شود بخشی از این مالیات را طی یک سال نزد خود نگهداری کرده و از محل آن به خرید سهام مبادرت ورزند.

دکتر دهقان دهنوی با اشاره به اینکه سابق بر این، بانک ها و موسسات اعتباری به دلیل مفاد قانون رفع موانع تولید امکان سرمایه گذاری در بازار سرمایه را نداشتند، ادامه داد: به موجب چهارمین پیشنهاد، بانک ها و موسسات اعتباری می توانند از ماده ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید به مدت سه سال معاف شوند و از منابع مالی خود از بازار سرمایه حمایت کنند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: پنجمین مورد این بود که در خواست شد امکان سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی در بازار سرمایه فراهم شود. طبق اساسنامه این صندوق، سرمایه گذاری در بازار پولی و مالی خارجی جزء مصارف مجاز شمره شده بود، اما خواسته شد که بازار سرمایه هم مشمول موارد سرمایه گذاری صندوق شود. این مورد در دولت تصویب شد و امیدواریم در شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز تصویب شود.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: مطابق ششمین پیشنهاد، درخواست شده تا به صندوق تثبیت و توسعه بازار که دو نهاد حمایتی که جز ارکان بازار سرمایه هستند اجازه داده شود تا سقف ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی با ضمانت دولت منتشر شود و از محل این منابع سیاست های حمایتی از بازار دنبال شود.

دکتر دهقان دهنوی در خصوص هفتمین پیشنهاد گفت: افرادی که واحدهای صندوق ای تی اف پالایشی یکم و خریداری کرده بودند و در این مدت دچار ضرر و زیان شده بودند، ضرر آنها به نوعی جبران شود. به این ترتیب، از طریق واحدهای همین صندوق یا سایر سهام یا صندوق هایی که دولت برای واگذاری خواهد داشت به صورت جایزه و هبه و به اندازه زیان به افراد متضرر تعلق بگیرد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان تاکید کرد: برنامه سازمان بورس تقویت و توسعه بازار و ایجاد پایداری بیشتر در بازار سرمایه خواهد بود.

منتشرشده در بازار سرمایه

اوراق اختیار فروش تبعی نمادهای نوری، پارس و مبین از امروز منتشر شد و برای خرید در دسترس سهامداران این شرکت‌ها قرار می گیرد و سهامداران می توانند با بهره مندی از جزییات از این نمادها از بیمه نامه سهام با اوراق اختیار فروش تبعی اطلاع کسب کنند.

 

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سهامداران نمادهای نوری، پارس، مبین و شگویا برای اطمینان از سرمایه‌گذاری خود در بازار سرمایه، می‌توانند این اوراق را که حکم بیمه سهام با سود ۲۲ درصد به مدت یکسال دارد، خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد درباره انتشار این اوراق گفت:این روزها صحبت از روش‌های مختلف حمایت از بازار سرمایه است؛ یکی از ابزارهایی که در جهان کاربرد زیادی دارد و از سال گذشته در بازار سرمایه ایران هم شروع شد،اوراق اختیار فروش تبعی است.

جواد عشقی‌نژاد تصریح کرد:با استفاده از اوراق اختیار فروش تبعی که به بیمه سهام معروف است، سهامداران حقیقی می‌توانند به کمک این ابزار نگرانی خود از پایین آمدن بیش از حد قیمت سهام را کاهش دهند. همچنین می‌توان با این ابزار در طول سال حداقل سودی را برای سرمایه‌گذاری متصور بود.

وی خاطر نشان کرد:هر سرمایه گذار می‌تواند هر نمادی که در پرتفوی خود دارد، چنانچه ناشر اقدام به انتشار اوراق تبعی فروش کرده باشد، سهامدار از همان مکانیزم‌های عادی خرید سهام خود اقدام به خرید این بیمه نامه‌ها کند و با داشتن آن متناسب با طول مدت یکساله‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است به شرط نگهداری سهام در طول این مدت می‌تواند حداقل سودی را که ناشر در قرارداد خود منتشر کرده است را مشمول شود.

گفتنی است، از امروز هفتم اردیبهشت ماه به شرط آمادگی زیر ساختی فناوری بورس، اوراق اختیار فروش تبعی برای سهم‌های مبین، پارس و نوری در تابلو معاملاتی بورس از زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس امروز منتشر شد و همچنین برای نماد شگویا در تابلو معاملاتی فرابورس نیز از دو روز آینده اوراق فروش تبعی منتشر خواهد شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 ساعت 11:33

توسعه همکاری های پستی “ایران” و “رومانی”

تاکید بر ظرفیت های پست ایران در راستای توسعه مراودات پستی با کشورها، موضوع نشست امروز سفیر رومانی با عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و رئیس موزه ارتباطات بود.


به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ نشستی با حضور فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل و رئیس موزه ارتباطات و میرِلا-کارمِن گرِکو سفیر رومانی برگزار و در خصوص همکاری های دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.

“استفاده از سرویس پیشتاز پست ایران به عنوان مسیری برای توسعه تعاملات دو کشور و تسهیل مبادلات پستی”، “همکاری درحوزه تجارت الکترونیک و لجستیک” و همچنین “پایانه ترانزیتی قرار گرفتن ایران برای ارسال مرسولات پستی رومانی به کشورهای همسایه” از جمله محورهایی بود که در زمینه تعاملات پستی ایران با رومانی مطرح گردید.

گفتنی است مراودات پستی با کشور رومانی هم اکنون از طریق پروازهای دوحه انجام می شود

منتشرشده در روابط عمومی ها

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان این جلسه در روز سه شنبه مورخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ستاد مرکزی، با حضور سرپرست قائم مقام مدیر عامل، معاونت فنی، مدیران ستادی و روسای شعب اهواز‌، ارومیه، بیرجند، ساری، شاهرود، زنجان، خرم آباد، همدان، یاسوج برگزار گردید.

 

بنا بر این گزارش بررسی عملکرد شعب در سال ۱۳۹۹ و تشریح اهداف و برنامه ها سال ۱۴۰۰ از جمله موضوعات پرداخته شده در این جلسه بود

منتشرشده در بیمه