07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: بهمن 1399

0640مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس مراتب رضایت این اداره‌کل را از همکاری با بیمه ملت با ارائه لوح تقدیری به مدیر بیمه‌های مسئولیت این شرکت اعلام کرد.

منتشرشده در بیمه

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد برای بازدید از طرح اشتغالزایی آستان قدس رضوی به استان گلستان سفر کرد.

منتشرشده در بیمه

0639نمایندگان مجلس به دولت مجوز دادند تا سقف ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از محل دارایی‌های خود برای صندوق‌های بازنشستگی، تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح پرداخت کند.

منتشرشده در بیمه

0638تمهیدات ویژه بانک مرکزی که پیش از این با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شبکه بانکی ابلاغ شده بود، در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
یکشنبه, 10 اسفند 1399 ساعت 15:37

سقف درآمدهای دولت در سال ۱۴۰۰ تعیین شد

0637نمایندگان مجلس پس از بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، سقف درآمد دولت در سال آینده را مشخص کردند.

منتشرشده در اقتصاد کلان

0636باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی ، جشنواره «کتاب بان» را با همکاری کتابخانه های عمومی استان فارس ، برای اعضای باشگاه کودک و نوجوان در این استان برگزار می کند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0635مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت داروسازی هما فارمد واقع در پارک فناوری پردیس استان تهران بازدید کرد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0634رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات و حمایت از بخش کشاورزی قدردانی کرد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0633بانک کشاورزی و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، به منظور فراهم شدن زمینه بهره مندی ایثارگران از اعتبارات صندوق توسعه ملی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0632باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی ، جشنواره «آبیدر» را برای دارندگان حساب های کودک و نوجوان و اعضای باشگاه کودک و نوجوان در استان کردستان برگزار می کند.

منتشرشده در روابط عمومی ها