05 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مرداد 1399

002369بانک مرکزی توضیحاتی پیرامون افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی در دو سال اخیر ارائه کرد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
دوشنبه, 10 شهریور 1399 ساعت 15:20

حق بیمه سرانه ۷.۱ میلیون ریال شد

002368حق بیمه تولیدی صنعت بیمه و حق بیمه سرانه تا پایان مرداد ماه سال ۱۳۹۹ به ترتیب مبلغ ۵۹۰/۹ هزار میلیارد ریال و ۷/۱ میلیون ریال و ضریب نفوذ بیمه نیز ۲/۵ درصد بوده است.

منتشرشده در بیمه

002367سازمان حفاظت از محیط‌زیست شیلی اعلام کرده معدن مس اسکوندیدا متعلق به شرکت بی. اچ. پی، که بزرگ‌ترین معدن جهان است، به برداشت آب بیشتر از حد تعیین‌شده در مجوزهایش در طول نزدیک به ۱۵ سال از بیابان خشک این کشور متهم است.

منتشرشده در بین الملل

002366رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نقدینگی بورس را می‌توان در پروژه‌های ملی استفاده کرد، گفت: با تشکیل شرکت سهامی عام «توسعه پروژه» نسبت به تامین مالی پروژه‌ها و همچنین عرضه سهام این شرکت‌ها در بازار سرمایه اقدام شود.

منتشرشده در بازار سرمایه

002365پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، یکی دیگر از پروژه های تامین مالی شده با مشارکت بانک توسعه صادرات ایران شانزدهم مردادماه سال جاری با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

منتشرشده در روابط عمومی ها

002364سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: دهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴/۰۰ دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

منتشرشده در اقتصاد کلان
دوشنبه, 10 شهریور 1399 ساعت 14:55

تصمیمات جدید ستاد تنظیم بازار

002363دبیر ستاد تنظیم بازار از ادامه تامین کالاهای اساسی و ضروری در طرح نذورات هیات مذهبی تا ۲۸ صفر خبر داد.

منتشرشده در اقتصاد کلان

002362وزارت امور اقتصادی و دارایی طی گزارشی عملکرد یکساله سازمان بورس و اوراق بهادار ایران را منتشر کرد که طی این گزارش در حوزه بورس کالا، راه اندازی و توسعه ابزارهای نوین مالی مورد توجه قرار گرفته است؛ در این گزارش به اقداماتی از جمله راه اندازی قرارداد آتی پسته و زیره در بورس کالا، عملیاتی کردن بازار مناقصه، انجام فرآیندهای مربوط به راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده کالایی زعفران در استان خراسان جنوبی و فراهم آوردن امکان تأمین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی از قبیل اوراق سلف موازی استاندارد اشاره شده است.

منتشرشده در بازار سرمایه

002361یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در کشورهای توسعه‌یافته، بورس به عنوان یک راه مهم برای جذب سرمایه و وارد شدن نقدینگی به کارخانه‌های خودروسازی به‌منظور شکوفایی و رونق اقتصادی است که به نظر من این اتفاق باید برای کارخانه‌های خودروسازی ایرانی در بورس کالا و اوراق بهادار رخ دهد.

منتشرشده در بازار سرمایه

001448ستاد آزاد سازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانه ای تحت عنوان مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه خبر داد.

منتشرشده در بازار سرمایه