28 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: خرداد 1399

0137بانک ملی ایران بیشترین سهم از سپرده های بانکی بلند مدت، کوتاه مدت، پس انداز و مجموع سپرده های ریالی و ارزی را در میان نظام بانکی کشور در دو ماه ابتدای امسال به خود اختصاص داد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0010207جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس با هدف بررسی عملکرد تولیدی در سه‌ماهه نخست امسال برگزار شد.

منتشرشده در معدن

001026نود و ششمین نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی با دستور جلسات مختلفی که یکی از محورهای آن بررسی آخرین تحولات بازار سرمایه و امضای تفاهم‌نامه همکاری ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه بود، صبح امروز در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

منتشرشده در بازار سرمایه

001025سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان بخش صنعت و معدن کشور تبریک گفت.

منتشرشده در معدن

001024حوزه مهم صنعت و معدن در سال گذشته و ماههای آغازین امسال شاهد روزهای پرفراز و نشیبی بوده است . در این میان از حدود پنج ماه گذشته ناگزیر شرایطی ویژه را تجربه می کنیم.

منتشرشده در معدن

001023بر مبنای سیاستگذاری‌های صورت‌ گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی سه ماهه ابتدای سال جاری، 211 واحد غیرفعال صنعتی به همت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در استان‌های مختلف کشور راه‌اندازی مجدد شدند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

001022در مراسمی با حضور دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی از سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) رونمایی شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

001021دكترحسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسيدن روز صنعت و معدن پیام تبریکی صادر كرد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

001020دكتر حسين مهري در بازديد از خبرگزاري ايبنا اعلام داشت: اين بانك در سال 98 بيش از 175 هزار ميليارد ريال، تسهيلات در جهت حمايت از بخش صنعت و معدن كشور پرداخت كرده است.

منتشرشده در روابط عمومی ها

001019دكتر محمد حسن ترابي طی یادداشتی به يكي از اركان زيست بوم كارآفرينانه براي حمايت و تسهيل در تحقق جهش توليد در كشور، نظام تامين مالي و در راس آن بانك‏هاي تخصصي و توسعه اي پرداخته است.

منتشرشده در روابط عمومی ها