10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: فروردين 1399

01191مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند روزِ جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند.

منتشرشده در معدن

01190مراسم روز كارگر در مقایسه با سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با تغییراتی روبرو بود و با جمعیتی محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد. 

منتشرشده در معدن

0137کارکنان اداره امور شعب استان قم بانک ملی ایران نیز، با پیوستن خودجوش به کمپین «کمک مومنانه» بسته های حمایتی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اهدا کردند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

01189راه بانک مسکن در مسیر کمک و پشتیبانی و حمایت از جهش تولید مسکن و همین طور رونق این بخش با تمام توان مجموعه ی بانک ادامه پیدا می کند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

01188بانك مركزي در پاسخ به یادداشت مورخ 09‏/02‏/1399 آقای شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران در خبرگزاری مهر پیرامون «اعتراض به حذف تعدیل ۲۰ درصدی ارزش پایه صادراتی در تمدیدیه بسته سیاستی نحوه رفع تعهد ارزی سال 1398 و بازگشت ارز حاصل از صادرات سال 1399» ضمن تأکید بر اینکه سیاست‌های نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور براساس مصوبات کمیته موضوع ماده «2» مصوبات چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی متشکل از وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی، نفت، صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی تعیین می‌‌شود، بسته مزبور نیز مطابق با تصمیمات اعضاء کمیته فوق با توجه به وضعیت کلان اقتصادی کشور برای سال 1399 تمدید شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

0137بانک ملی ایران نسبت به استفاده غیرقانونی از برند و نام تجاری این بانک در گروه های تلگرامی به کاربران هشدار داد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

01186بانکداری باز با برآورده کردن نیازهای خاص هرمشتری به راحتی امکان پذیر شده وبا ایجادبستر رقابتی درارائه خدمات مبتنی برسرویس های بانکی ارزش افزوده بالقوه بالایی برای موسسات پولی وبانک هابه همراه دارد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

01185هیات عامل صندوق توسعه ملی با استمهال سه ماهه در بازپرداخت اقساط تسهیلات اعطایی از محل قراردادهای عاملیت ارزی و ریالی، موافقت کرد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

01184معاون مالی بانک صادرات گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که امسال با سود بیشتری به مجمع بانک خواهیم رفت و انتظار داریم تا قبل از برگزاری مجمع امسال، نرخ سهم بانک صادرات ایران به میزان قابل توجهی بالا برود.

منتشرشده در روابط عمومی ها

01183راهنمای استفاده از تسهیلات غیرحضوری در بانک قرض الحسنه رسالت اعلام شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها