01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مهر 1399
شنبه, 10 آبان 1399 ساعت 15:57

شفاف‌سازی ارزی بیمه آسیا

003648مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا در نامه‌ای رسمی به ابهام در خصوص وضعیت ارزی این شرکت پاسخ داد و اعلام کرد: در صورت اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از سوی بیمه مرکزی، صورت‌های مالی این شرکت تا پایان دوره با نرخ‌های ۳۰ اسفندماه ۹۹ تسعیر خواهد شد. به گزارش دنیای بیمه، حساب ارزی بیمه آسیا مثبت است و تسعیر نرخ ارز باعث افزایش درآمد این شرکت می‌شود.

منتشرشده در بیمه

003647علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و رییس اسبق سازمان بورس در خصوص توقف معاملات آتی سکه گفت: رویکردی ایجاد شده بود که قراردادهای آتی سکه به بازار نقدی سکه جهت داده و بازار نقدی برای نوسان به آن نگاه می کند و این نوسانات بر بازار ارز نیز تاثیرگذار است؛ در حالی که با گذشت زمان مشخص شد این طور نیست و الان که این قراردادها را نداریم، بازار نقدی سکه و ارز همچنان راه خود را می روند.

منتشرشده در بازار سرمایه

003646عضو هیات مدیره بانک آینده، مجموعه اقداماتی را که هفته های اخیر در حاکمیت بازار سرمایه رخ داد، در بازگشت اعتماد به بازار اثرگذار دانست و گفت: معاملات امروز روان بود و ما شاهد برقراری تعادل روی سهام مختلف هستیم.

منتشرشده در بازار سرمایه

003645رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیمه پایه افراد دارای معلولیت درحوزه 8 خدمت توان بخشی بر عهده بیمه سلامت قرار دارد.

منتشرشده در بیمه

003644امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان استان بوشهر تلاش سازمان بیمه سلامت در بیمه کردن همه اقشار جامعه را ستودنی دانست.

منتشرشده در بیمه

003643فرماندار شهرستان شازند استان مرکزی گفت: حمایت بیمه سلامت از بیماران خاص و بیماران مبتلا به کرونا نشان از تعهد و خدمت رسانی بی نظیر این سازمان دارد.

منتشرشده در بیمه

003642رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور از رشد سه برابری روند توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در کشور و جذب ۱۵۲۱ میلیارد تومان تسهیلات این زیربخش در هفت ماهه سال ۹۹ خبر داد و این در حالی است که بانک کشاورزی به تنهایی 97 درصد این مبلغ یعنی بالغ بر 1472 میلیارد تومان تسهیلات برای خرید 16449 فقره ماشین آلات و ادوات کشاورزی پرداخت کرده است.

منتشرشده در روابط عمومی ها

003641باشگاه مشتریان بانک کشاورزی با هماهنگی مدیریت شعب این بانک در استان قزوین، جشنواره های « نگین سرخ جالیز » و «خوشه های زرین » را با هدف قدردانی از تولیدکنندگان محصول گوجه و انگور برگزار می کند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

003640تصمیمات جدید ستاد اقتصادی دولت اشاره می کند که شیوه‌های برگشت ارز صادرکنندگان طوری طراحی شود که ابتدا ارز سریع به کشور بازگشته و به مواد اولیه کارخانه جات تبدیل شود، همچنین خالی فروشی و ادعاهای خارج از واقع در آن وجود نداشته باشد.

منتشرشده در ویژه ها

003639سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی با شماره تماس 2706، توسط دکتر عبدالناصر همتی به صورت رسمی افتتاح شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها