01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: دی 1398
جمعه, 11 بهمن 1398 ساعت 16:07

شرکت مس عملکرد درخشانی داشته است

دکتر خداداد غریب‌پور معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو اظهار داشت: سال 98 سال خوبی برای معدن و صنایع معدنی بوده است و شرکت مس درمجموع عملکرد درخشانی داشته است.

منتشرشده در معدن

8371حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس گفت: با دستور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس این طرح با هدف گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با همکاری گروه فرهنگی جهادی بقیه‌الله در روستای هرمزآباد رفسنجان برگزار شد.

منتشرشده در معدن

8370شرکت پتروشیمی پارس برای چهارمین بار در رقابت مهارت بین المللی نمونه استایرن بین ۳۹ آزمایشگاه از ۱۸ کشور دنیا رتبه برتر را کسب کرد.

منتشرشده در معدن

8369در پی وقوع سیل و آب گرفتگی گسترده در جنوب استان سیستان و بلوچستان و همزمان با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت کمک به مناطق سیل زده وآسیب دیده، شرکت پتروشیمی پارس در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی کمک های غذایی،دارویی و گرمایشی خود را از عسلویه به سمت چابهار ارسال کرد.

منتشرشده در معدن

7777777777مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب شهر قزوین، از اجرای سیاست های اعتباری جدید در این بانک به ویژه جهت جامعه پزشکی خبر داد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

8368با پویاسازی رمزهای دوم کارت‌های بانکی احتمال هر گونه سوء استفاده‌ کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استفاده از یک رمز دوم ثابت (ایستا)، در هر بار خرید اینترنتی یا پرداخت های نیازمند رمز دوم، از رمزهای متفاوتی (پویا) که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده نمایند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

8367بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بالغ بر 33 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که نسبت به سال گذشته رشدی 10هزار میلیارد ریالی داشته است.

منتشرشده در روابط عمومی ها

8366محمد اسماعیل سعیدی، با بیان اینکه بودجه سلامت باید از میزان کافی برخوردار بوده و نظام سلامت بدون اعتبارات کافی نمی تواند خدمات مناسب به مردم ارایه کند گفت: نمی توان درمان بیماران را معطوف به تزریق بودجه از سوی دولت کرد، حوزه سلامت یکی از بخش های بسیار با اهمیت بوده و برای جلوگیری از هرگونه کمبود بودجه باید پیش بینی های لازم از قبل انجام شود.

منتشرشده در بیمه

8365مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند برای انجام تراکنش‌های اینترنتی تا سقف روزانه یک‌میلیون ریال (یکصد هزار تومان)، به مدت سه ماه از رمز دوم ثابت قدیم خود استفاده کنند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

8364مدیران بانک مسکن از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک(call center) به سوالات مشتریان و عموم مردم پاسخ خواهند داد.

منتشرشده در روابط عمومی ها