07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: تیر 1398

1342رئیس جمهور اسلامی ایران با اشاره به اینکه اروپا فرصت زیادی را برای عمل به تعهدات و همکاری با ایران از دست داده، تاکید کرد: عادی سازی روابط نفتی و بانکی، گام اول از تعهدات مورد انتظار ایران از اروپا خواهد بود.

منتشرشده در ویژه ها
چهارشنبه, 09 مرداد 1398 ساعت 15:19

رحمانی: برنامه دولت تثبیت قیمت خودرو است

1341وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ برنامه کلی دولت، به ثبات رساندن قیمت خودرو است، برای تحقق این مهم چند گام لازم است که نخستین آن، به تعادل رسانیدن تولید خودرو است.

منتشرشده در اقتصاد کلان
چهارشنبه, 09 مرداد 1398 ساعت 15:16

آغاز اجرای طرح توسعه ذوب خاتون‌آباد

1340اردشیر سعدمحمدی با بیان این‌که طرح توسعه ذوب خاتون‌آباد یکی از طرح‌های توسعه‌ای مهم شرکت مس در سال‌جاری است گفت: از اول مردادماه اورهال این کارخانه با هدف حل مشکلات محیط‌زیستی و افزایش ظرفیت ذوب خاتون‌آباد از 80 هزار تن به 120 هزار آند آغاز شده است.

منتشرشده در معدن

1339وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: حذف بخش مسکن از مالیات بر عایدی سرمایه صحت ندارد و در قالب اصلاح قانون مالیات های مستقیم گنجانده و به مجلس ارائه می شود.

منتشرشده در اقتصاد کلان
چهارشنبه, 09 مرداد 1398 ساعت 15:12

نخستین عرضه بنزین در بورس انرژی

1338بنزین اکتان ۹۱ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران امروز میهمان بورس انرژی ایران است.

منتشرشده در بازار سرمایه

1337به گزارش بورس و بانک و به نقل از سنا،‌ امروز چهارشنبه نهم تیرماه سومین دوره لیگ ستارگان بورس میزبان بانوان فعال بازار سرمایه بود.

منتشرشده در بازار سرمایه

1336مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اهداف تاثیر حذف ۴ صفر از پول ملی را سبب ایجاد رونق بر بازار سرمایه دانست.

منتشرشده در بازار پول

1335مدیرعامل کارگزاری بانک دی درباره تاثیر احتمالی بحث حذف صفر از پول ملی بر بازار سرمایه و رفتارسرمایه گذاران این بازار گفت: این مساله نمی تواند تاثیری روی بازار سهام داشته باشد.

منتشرشده در بازار پول

1334رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران از امکانپذیر شدن آغاز صدور مجوز استخراج رمزارز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت از ۱۰ روز آینده خبر داد.

منتشرشده در بازار پول

1333مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به تاثیر تحول دیجیتال بر صنایع مالی از جمله صنعت بیمه گفت: تحول دیجیتال باعث متفاوت شدن بیمه نامه هر فرد نسبت به دیگری خواهد شد.

منتشرشده در بیمه