06 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: خرداد 1398

WhatsApp Image 2019-06-30 at 16.38.13دكتر «اردشير سعدمحمدي» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «ملی صنعت و معدن» با تبریک این رویداد مهم، از تلاش و زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن به‌ویژه صنعت مس کشور تقدیر کرد.
نامگذاری دهم تیرماه در تقویم ایران زمین به نام روز «صنعت و معدن» نشانگر کلیدی بودن این بخش از دایره اقتصاد ایران است. این روز فرصتی ارزشمند است تا دست‌اندرکاران بخش صنعت و معدن درخصوص گذشته، حال و آینده این حوزه زمینه‌ساز خلق طرحی نو و تعالی‌بخش برای بخش صنعت و معدن کشور شوند. بدون شك، برای کشوری که طی یک‌صد سال گذشته طلای سیاه تمام بخش‌های اقتصاد را تحت‌الشعاع خود قرار داد ارتقای حوزه معدنی کشور می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی‌ و افزایش تاب‌آوری اقتصادی کشور در مقابل تکانه‌ها و تهدیدهای خارجی باشد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
یکشنبه, 09 تیر 1398 ساعت 16:04

خبر خوش برای مالباختگان سکه ثامن

sekeye samennسخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: بزودی وجوه نقد اموال متهمان پرونده سکه ثامن تقسیم می‌شود و اموالِ غیرمنقول هم با کارشناسی به فروش می‌رسد.

منتشرشده در بازار پول

dehghan ronamieمعاون وزیر اقتصاد با اعلام این که رونق تولید از طریق بهبود فضای کسب و کار ایجاد می‌شود گفت : رونمایی از سامانه های جدید صدور مجوز .کسب و کار در کشور امروز انجام می‌شود.

منتشرشده در اقتصاد کلان
یکشنبه, 09 تیر 1398 ساعت 16:00

لیست حقوق‌ مدیران منتشر می‌شود

liste hoghoghمعاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی از انتشار لیست حقوق‌ مدیران خبر داد.

منتشرشده در اقتصاد کلان

tajlil dar badragheدر آئین بدرقه از کاروان طلایه داران رونق تولید که با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از بانک رفاه به عنوان بانک اجتماعی حامی ورزش کارگری تجلیل به عمل آمد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

گزارش‌های منتشره در کدال نشان از عملکرد درخشان بانک سامان و رشد ۱۴۸۰ درصدی سوددهی و تحصیل سود ۶۳۲ ریال به ازای هر سهم در سال مالی ۹۷ دارد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

negaj be tashilatسیاست های مدون وزارت صنعت معدن و تجارت در سال جاری حکایت از تعیین ۱۵ تکلیف و ماموریت جدید برای بخش صنعت کشور دارد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

mahsoolate jadidمدیرعامل پست‌بانک‌ گفت: باید به دنبال خلق محصولات جدید متناسب با مأموریت‌ها و مسئولیت‌های قانونی بانک باشیم تابتوانیم علاوه بر ایفای بهینه مسئولیت‌ها،مشتری و منابع جدیدی نیز جذب کنیم.

منتشرشده در روابط عمومی ها

52 hezarرئیس سرپرستی منطقه ۱۱بانک شهر با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای توسعه همکاری های میان این بانک با منطقه آزاد اروند گفت:بیش از۵۲هزار کارت شهروندی از سوی بانک شهر برای ساکنان منطقه آزاد اروند صادر شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

jadidddمدیر عملیات بازار فرابورس با انتشار یک اطلاعیه جزییات عرضه اولیه یک اسناد خزانه اسلامی جدید را اعلام کرد.

منتشرشده در بازار سرمایه