30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: فروردين 1398

samane nehabنهاب، سامانه‌ای یکپارچه حاوی اطلاعات هویتی مشتریان است که تخصیص شماره شناسایی منحصر به فرد (کد شهاب) برای هر یک از افراد جامعه را در شبکه بانکی میسر می‌سازد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
سه شنبه, 10 ارديبهشت 1398 ساعت 16:05

انتصابی جدید در بانک ایران زمین

iran zamin02233مدیرعامل بانک ایران زمین، در حکمی خانم مهستی نعیمی را به عنوان رئیس اداره خدمات حقوقی، قراردادها و استعلامات این بانک منصوب کرد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

n00021971-bمدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به رویکرد این مجموعه در حوزه تولید و صادرات محصولات پتروشیمی در سال جاری از برنامه‌ریزی برای افزایش سطح تولید در شرکت‌های تابعه هلدینگ نسبت به سال گذشته خبر داد.

منتشرشده در بازار سرمایه

sharayete tejariمدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: شرایط تجاری و اقتصادی سال جاری به نسبت سال گذشته در بسیاری جنبه ها از ثبات بیشتری برخوردار شده است.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، دکتر علی صالح آبادی در جمع دانشجویان دانشکده های اقتصاد و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) در تشریح وضعیت پیش رو در شرایط تحریم گفت: با توجه به اینکه سال گذشته به طور غیرمنتظره مواجه با موضوع خروج یکجانبه آمریکا از برجام شدیم در برنامه ها و سیاستهای ارزی تغییراتی حاصل شد اما در سال جاری که به طور مشخص وضعیت معلوم است، سیاست ها نیز مشخص و مطابق با روال فعلی اتخاذ شده است.

منتشرشده در روابط عمومی ها

یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با اول ماه می، گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر، در میان تمام مناسبت های ملی، برای شرکت مخابرات ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

منتشرشده در روابط عمومی ها
سه شنبه, 10 ارديبهشت 1398 ساعت 15:42

استعلام و پرداخت خلافی خودرو با «بله»

اپلیکیشن «بله» به کاربرانش این امکان را داده است که به صورت غیرحضوری، میزان تخلفات رانندگی خودروها را استعلام کنند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

eftetahe mozeنمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و بانک مرکزی و سفارت الجزایر با عنوان «الجزایر، روایت هزاران سال تمدن» به مدت سه روز افتتاح شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

aghshare vijeبانک صادرات ایران طی ١٢ ماه سال ٩٧، بیش از ١٩ هزار فقره تسهیلات مسکن بالغ بر ٩ هزار و ٣٩١ میلیارد ریال به اقشار ویژه پرداخت کرد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
سه شنبه, 10 ارديبهشت 1398 ساعت 15:24

نقش مهم نظام بانکی در تحقق شعار سال

nezame bankiرضا سهم دینی، رئیس هیأت مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران بانک ضمن بازدید از دو شعبه تبریز و ارومیه، از شش کارخانه و شرکت بزرگ صنعتی و تولیدی در استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
سه شنبه, 10 ارديبهشت 1398 ساعت 15:13

خدمات ۲۰ گانه بانک مسکن برای سیل زدگان

khadamate 20 ganeبانک مسکن در نخستین روزهای سال جدید، علاوه بر بسترسازی برای اجرای سیاست های اعتباری سال ۹۸ در حوزه تامین مالی مسکن، اقدامات و خدمات ویژه ای را برای حمایت مالی و غیرنقدی از سیل زدگان حداقل ۴ استان کشور به انجام رساند.

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مجموعه مدیران و کارکنان بانک مسکن چه در ستاد و چه در صف، از ابتدای سال جاری تا کنون دو نوع خدمت برای حمایت و همدردی با هموطنان در استان های سیل زده انجام دادند. نوع اول به مصوبات هیات مدیره بانک مسکن در چارچوب تصویب‌نامه‌های دولت و بانک مرکزی مربوط بوده که بر اساس آن، شعب بانک مسکن در استان هایی که سیل های نوروزی بیشترین خسارت را در آنجا بوجود آورده، پرداخت تسهیلات بازسازی، تعمیر و ... را آغاز کرده اند. نوع دوم اما به شکل خودجوش در مجموعه سازمانی بانک مسکن رقم خورد.

منتشرشده در روابط عمومی ها