01 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: آذر 1398
سه شنبه, 10 دی 1398 ساعت 16:01

افزایش امنیت با رمز پویا

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با بیان این که در ماه های اخیر آمار فیشینگ افزایش قابل توجهی یافته، استفاده از رمز پویا را یکی از فرآیندهای مقابله با این تهدید دانست.

منتشرشده در روابط عمومی ها

بانک‌پاسارگاد با گشایش اعتبار اسنادی داخلی، زنجیره‌ی اعتماد را در معاملات تجاری و اقتصادی کامل کرده‌است.

منتشرشده در روابط عمومی ها

ذبيح الله سلماني مدير امور سرمايه انساني بانك صنعت و معدن گفت: سرمايه انساني مهم‌ترين سرمايه سازمان است كه به مجموعه‌اي از دانش، مهارت‌ها، استعدادها وتخصص‌هايي اطلاق مي‌شود كه در طول ساليان متمادي منابع انساني سازمان آنها را كسب كرده‌اند.

منتشرشده در روابط عمومی ها

مدیرعامل بانک مسکن از تشکیل سومین کمپین زیست‌محیطی این بانک در سال پیش‌رو خبر داد و گفت: این اقدام در راستای مسوولیت اجتماعی بانک دنبال می‌شود.

منتشرشده در روابط عمومی ها

دویست و شصت و سومین شماره فصلنامه ارتباطات ، ویژه فصل پاییز ۹۸ ، با موضوع « انقلاب هوش مصنوعی» منتشر شد.

منتشرشده در روابط عمومی ها

تازه‌ترین گزارش ماهانه مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن حکایت از برقراری بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ تماس با این مرکز به یکی از سه شیوه متداول تلفنی، ایمیل و صندوق صوتی دارد.

منتشرشده در روابط عمومی ها
سه شنبه, 10 دی 1398 ساعت 15:50

لزوم پیشگیری و شناسایی بیماری‌ها

عضو کمیته بیمه سلامت ایران بر اهمیت پیشگیری و شناسایی بیماری‌ها تاکید کرد و گفت: مطالعات نشان داده‌اند که تغییر بعضی رفتارها یا بهبود مواجهه با مواد شیمیایی در اوایل زندگی می‌تواند ایجاد بیماری‌ها را کاهش دهد.

منتشرشده در بیمه

چهارشنبه 11 دی‌ماه 1398 پذیره‌نویسی اوراق صکوک منفعت دولت به ارزش 100 هزار میلیارد ریال در فرابورس ایران انجام خواهد شد.

منتشرشده در بازار سرمایه

6095با تصویب هیات دولت، صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی از فهرست واگذاری خارج شدند.

منتشرشده در بازار سرمایه

6093آمار منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران مشخص کرد که ۶ بانک در میان ۵۰ شرکت فعال تر بورس در دوره سه ماه سوم سال ۹۸ وجود دارد.

منتشرشده در بازار سرمایه